خودکار ستاره دار

میزبان این صفحات خودکار من است

خودکار ستاره دار

میزبان این صفحات خودکار من است

وبلاگ شخصی من شما را با تراوشات خودکار من آشنا میسازد و این شمایید که تصمیم میگیرید در کنار او بمانید یا او را با افکارش تنها بگذارید.

آخرین نظرات

بعضی ها خستگی ناپذیرند، همزمان در 5 شغل کار میکنند و اندکی هم احساس ملالت و دلزدگی نمی­کنند. با عزم و اراده ­ای راسخ، حتی اگر در زندان هم باشند، در سودای کار خویشند. عجیبتر اینکه برای این همه شغل، قرانی پول هم دریافت نمیکنند! حتی منزلت اجتماعی هم بدست نمی­ آورند، اما از پا ننشسته و به کار خود اهتمام می­ ورزند.

یک نمونه از این افراد که البته امیدوارم همین یکی باشد، پدر بزرگوار بابک خرمدین است، یک تنه 5 شغل دارد، هم خداست و اجل افراد را تقدیر میکند و طبق زمانبندی خاص خود افراد را به سرای دیگر کوچ میدهد، هم قاضی است و تشخیص مفسد از مصلح میدهد و حکم صادر میکند، هم مامور اجرای حکم است و خود به خدمت مفسدین میرسد، هم مسئول تقطیع است و پیکرها را قطعه قطعه میکند و هم خودش بسته بندی میکند و در مورد مکان سرای ابدی افراد تصمیم میگیرد!

در کشتارگاه مرغ هم که نگاه کنی، یک نفر تشخیص میدهد کدام باید کشته بشوند و کدام هنوز باید دانه بخورند، یک نفر دیگر مرغهای دو وجبی  را آب میدهد! نفر بعدی گردن میزند، یکی دیگر پر میکند و آن یکی  بسته بندی میکند، اما این آدم! خودش برای پیکرهای انسانهای بالغ این همه را یک تنه انجام میدهد! البته کمکهای همسرش را نمیتوان نادیده گرفت. او که مسئول پخت غذایی خوشمزه و خوراندن قرص و بیهوش کردن قربانیان و احتمالا تیز کردن چاقو و آوردن کیسه زباله میباشد!

بعد از آنهم چای تازه دم می­کنند و دو نفری کنار پنجره، رو به درختان تازه سبز شده بهاری با آن رنگ سبز شاداب و براقشان، چای قند پهلو میخورند و در مورد این گفتگو میکنند که قند نارگیلی خوشمزه تر است یا زنجبیلی یا پرتقالی؟!

باور کنید ما راضی به این همه زحمت نیستیم. باشد جناب اکبر خرمدین! اصلا به فرض که همه افراد دور و بر شما، فارغ از نسبت خانوادگی شان با شما و همچنین سابقه نه چندان دلچسب شما، مفسد فی الارضند!

اما مگر تو قاضی هستی که حکم اعدام صادر کنی و یا مگر مامور اجرای حکمی که خودت هم اجرا کنی و پیکر ها را در نهایت قساوت قلب تکه تکه کنی و در کیسه زباله بریزی و ککت هم نگزد؟ تازه وعده کشتن بعدی را هم از هم اکنون بدهی؟

اگر تو و همسرت خیلی از اینها که کشتی بهتر بودی و از زندگی کنار این انسانها بیزار بودی شکایت میکردی و آنها را با آن همه فساد که مدعی آنی به قانون میسپردی.

ننگ بر تو و باورهایت و این زندگی که برای همسر و خانواده ات ساختی!

(در پی خبر قتل اکبر خرمدین نسبت به پسر و دختر و خواهرزاده اش در طول ده سال و وعده قتل دختر بجامانده اش از داخل زندان)

ستاره نجفیان

نظرات  (۱)

بنظر منم ایشون هر چقدر هم که از دست اطرافیان رنج بکشه حق کشتنشون رو نداره، البته ظاهرا قضیه دقیقا اونطوری نیست که ایشون فرمودند. ولی به فرض هم که ایشون خوب و همه بد! نمیشه که یکی یکی ملت رو بکشن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی